Responsive webdesignResponsive webdesign er et mobilvenlig design, der er optimeret til blive vist på både smartphones, tablets og almindelige computerskærme. Responsive design tilpasser indholdet automatisk til at blive vist på alle typer og størrelser af skærme og browsere, både i tekst, billeder og medier uanset hvilken platform man bruger. |
WordPressWordPress er et Content Management System. (CMS) hvilket betyder at WordPress er et system, som kan bruges til at organisere og styre indhold på din hjemmeside. WordPress kan sammenlignes med en kasse LEGO klodser. Du vælger selv hvad du vil bygge på din hjemmeside, og du kan frit vælge mellem en masse forskellige “klodser”. klodser skal i denne sammenhæng ses som forskellige tilføjelser kaldet “plugins”. Disse tilføjelser findes der tusindvis af på nettet, og de kan ofte hentes og tilføjes helt gratis til din WordPress hjemmeside. Via kontrolpanelet i WordPress kan du installere disse plugins og selv bestemmer, hvor på din side de skal bruges. Et meget populært WordPress plugins kunne f.eks. være “Contact form 7”, som gør det nemt for dig at oprettet funktionelle kontaktformularer på din Wordress hjemmeside. |
Logo og grafisk designEt stærkt logo skaber opmærksomhed, troværdighed og genkendelse. Derfor er det enormt vigtigt at en virksomhed fremtræder med en ensartet visuel indentitet. Et genkendelig logo afspejler således den visuelle identitet, og styrker budskabet til målgruppen og fungerer således, som virksomhedens image udadtil. |
WebshopMed en webshop er du hurtigt og nemt i gang med e-handel på internettet. sørg for at dine produkter bliver fundet på Google – så dine besøgende kan købe dem. Webshop-løsningen understøtter din forretning og bliver skræddersyet efter dine behov, Du får dit eget design tilpasset funktionalitet og integration til dit eget økonomisystem og meget mere. |
Sociale MedierGør dit navn/firma mere kendt via sociale medier og markedsføring, hvor det er andre, der viderebringer dit budskab til din målgruppe. Du kan få brugerne til at sprede information om dine produkter, tjenester og ydelser ved at eks. at bruge facebook funktionen “Like” eller “Del” eller ved at linke til en video eller andet materiale, som du har lavet. Det kan også være, at brugerne selv skriver indlæg, laver videoer eller lignende om dine produkter. Det kan give dig endnu mere mersalg og eksponering af dit navn/firma. |